درباره مجیکار

Tuesday، ۷ Aazar ۱۴۰۲

داستان مجـیکار از سال 1993 در کره جنوبی آغـاز شد. ستارگانی از طراحان و مهندسان شـركت يانگ‌شين الـكترونيك كره (SEGI) برای اولین بار، دزدگیرهایی به بازار سيستم‌هاي ايمني اتومبيل عرضه کردند که بسیار مورد توجه واقع شد. این محصولات ضمن اینکه دستاورد نوینی محسـوب می‌شوند، امنیت و آرامـش را برای مصرف‌کنندگان به ارمغان آوردند. محصـول اصلـی شرکت یانگ‌شین با نام تجاری مجیکار، استانداردهای بین‌المللی را کسب کرد و جوایز بهترین طراحی‌ها را در سال‌های متوالی به خود اختصاص داد.

مجیکار از همان آغاز، سفر جهانی خود را آغاز کرد و سیستم‌های حفاظتی خودرو در تمام دنیا را ارتقا بخشید اما داستان ورود آن به کشورمان مـاجرای دیـگری است. مـجیکار وقتی وارد ایـران شـد که بازار خودرو تنــوع چندانی نداشت. حوالـی سـال ۱۳۷۴ جـمعی از مـدیران و مـهندسان ایرانی دست به کار شدند که این مـحصولات را تحت لیـسانس مـجیکار، تـولید کنند و در دسترس مردم سراسر ایران قرار دهند.

این متخصصان، در گام اول واحد تحقیق و توسعه  (R&D)را در ایران تاسیس کردند و پس از دو سال اولین نمونه دزدگیر با نام M1000  تولید و به مردم ایرن عرضه شد. ارائه بهترین سیستم‌های امنیت خودرو و توسعه آن از دغدغه‌های اصلی مدیران مجیکار در ایران است و به همین منظور از سال ۱۳۷۴ تاکنون، شرکت مجیکار در ایران، هر سال بین 3 تا 5 مدل جدید با فناوری پیشرفته‌تر به بازار عرضه کرده است.

مجیکار دو دهه است که به عنوان یک برند قابل اعتماد در ایران شناخته می‌شود و امکانات و خدمات ویژه‌ای دارد که آن را منحصر به فرد کرده است. از جمله این امکانات و خدمات می‌توان به این موارد اشاره کرد:  

–  عرضه انحصاری محصولات مجیکار در ایران

–  دارای اولين تاييديه از شركت ايران خودرو (ايساكو) 

–  دارای تاييديه از گروه سايپا (مهندسي بازرگاني خودرو سايپا) 

– داراي تاييديه گروه خودروسازي بهمن و قابل نصب بروي خودرو MAZDA 3 در نمايندگي‌هاي گروه بهمن.

– مجیکار در سراسر ایران نمایندگی دارد و مشتریان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌ها، محصول مورد نظرشان را انتخاب کنند.

– نماینده مجاز مجیکار موظف به نصب و راه‌اندازی سیستم‌های دزدگیر و ردیاب است.

– مجیکار از سوکت فابریک برخوردار است و در هنگام نصب روی اکصتر خودروهای داخلی، با سیم‌کشی داخلی خودرو تداخل پیدا نمی‌کند.   

– محصولات مجیکار با برچسب گارانتی، بارکد و هولوگرام مخصوص به مشتریان عرضه می‌شوند.

– دزدگیرهای مجیکار سی و شش ماه یعنی سه سال گارانتی می‌شوند و نمایندگی‌های مجیکار در صورت بروز مشکل، موظف به رفع آن هستند. اطلاعات بیشتر را «اینجا» بخوانید.

– خریداران دزدگیرهای مجیکار این امکان را دارند که از یک سال بیمه رایگان سرقت خودرو بهره‌مند شود.  اطلاعات بیشتر را «اینجا» بخوانید.

– محصولات مجیکار اصل، برچسب قیمت دارند و در نمایندگی‌ها با قیمت‌های یکسان در سراسر کشور عرضه می‌شوند.

– در تازه‌ترین خدماتی که نماینده مجیکار در ایران عرضه می‌کند، امکان ارتباط با نمایندگی‌ها و نصب محصولات مجیکار به صورت آن‌لاین نیز فراهم شده است.